Anaphilaktikus sokk, és mélylazítás

5603681683_b9e4ae5565_oEz az Access Body process® egy egészen új kezelés, melyet az Access Consciousness® adott nekünk. Egy nagyon picit más, mint aminek látszik, és közben annál még sokkal-sokkal több. Igazán határozott energia, nem durva, de nem is lacafacázik, keményen megragad, és határozott mozdulattal húz ki a görcsölésből.

Már egy jó ideje elég feszültnek éreztem magam, alig tudtam lazítani, szinte csak éberen alszom, és a masszőr szerint az izmaim is végtelenül feszesek (hozzáteszem igaza van, érzem is). Úgy véltem, eljött az idő egy kis testkezelésre, ezért elkezdtem futtatni magamon az Anaphilaktikus sokk, és mélylazítást. Behunytam a szemem, figyeltem, hogy a testem vajon hova kéri ezt az energiát. Elsőnek közvetlenül a bordáim alá kérte, így ott kezdtem a futtatást.

Épp belemerültem volna a gondolkodásba, hogy vajon mi működik félre az erőközpontomban, amikor eszembe jutott, hogy hosszú napok óta küzd a gyomrom egy vírussal, amire görcsoldót kaptam. Hát… hangosan felnevettem, és hagytam, hogy a gyomrom végre igazán ellazulhasson. Azóta nem vettem be több tablettát.

Ahogy haladtam tovább a testem különböző pontjain, hirtelen elözönlöttek a címkék, és ítéletek, amivel sakkban tartottam magam. Ez ugyancsak a magamon futtatott processnek köszönhető. Szebbnél szebb ítélkezések önmagam felett, amik a görcsöket okozták. Jelentős felszabadulást okozott számomra, és megszüntette a gyomorgörcsöt is, de a testem továbbra is mohón kér ebből a kezelésből mééééééég!

Azt hiszem keresek valakit, aki futtatja rajtam!

Hozzászólás

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .